شروع کمپین عیدانه راست چین
| تا 80% تخفیف استثنایی
بریم به کمپین
خانه
مدرسه
درس نامه ها
راکار
بلاگ
درباره ما
درخواست مشاوره
0
0
محصول
مشاهده سبد خرید
سبد خرید خالی است.
جستجو پیشرفته محصولات
ورود / عضویت
ورود | ثبت نام
ورود به سایت
با ورود و یا ثبت نام در
پاکار
شما
شرایط و قوانین
استفاده از سرویسهای سایت
پاکار
و
قوانین حریم خصوصی
آن را میپذیرید.
خانه
مدرسه
درس نامه ها
راکار
بلاگ
درباره ما
ورود / عضویت
ورود | ثبت نام
ورود به سایت
با ورود و یا ثبت نام در
پاکار
شما
شرایط و قوانین
استفاده از سرویسهای سایت
پاکار
و
قوانین حریم خصوصی
آن را میپذیرید.
0
0
محصول
مشاهده سبد خرید
سبد خرید خالی است.
وبلاگ پاکار
جدید ترین مقالات و اخبار پاکار
29
آبان
0
درسنامه 12: بازاریابی مبتنی بر ارزشها در کسب و کار اجتماعی
مقدمه: بازاریابی مبتنی بر ارزشها بهجای تمرکز بر ویژگیهای فنی یا قیمت محصول، روی اصول،...
29
آبان
0
درسنامه 11: طراحی و اجرای کمپینهای آگاهیبخشی اجتماعی
مقدمه: کمپینهای آگاهیبخشی اجتماعی نقش حیاتی در اطلاعرسانی و ایجاد تغییرات مثبت در جامعه دارند....
29
آبان
0
درسنامه 10: ابزارهای پیشرفته برای تحلیل و بهینهسازی بازاریابی اجتماعی
مقدمه: در دنیای دیجیتال، بازاریابی اجتماعی بدون تحلیل دادهها ناقص است. برای موفقیت در کمپینهای...
29
آبان
0
درسنامه 9: استفاده از شبکههای اجتماعی در بازاریابی کسب و کار اجتماعی
مقدمه: شبکههای اجتماعی یکی از ابزارهای قدرتمند برای بازاریابی و انتقال پیامهای اجتماعی به مخاطبان...
11
آبان
0
درسنامه 8: تدوین استراتژی بازاریابی برای کسب و کار اجتماعی
مقدمه: داشتن یک استراتژی بازاریابی مؤثر برای کسب و کار اجتماعی شما حیاتی است. بدون...
11
آبان
0
درسنامه 7: بازاریابی اجتماعی: چگونه پیام خود را به مخاطب برسانیم؟
مقدمه: تصور کنید کسب و کار اجتماعی خود را راهاندازی کردهاید و حالا آمادهاید تا...
11
آبان
0
درسنامه 6: آشنایی با مدلهای درآمدی در کسب و کار اجتماعی
مقدمه: تصور کنید شما تصمیم گرفتهاید یک کسب و کار اجتماعی در حوزه آموزش به...
11
آبان
0
درسنامه 5: طراحی مدل درآمدی در کسب و کارهای اجتماعی
مقدمه: یکی از چالشهای بزرگ در کسب و کارهای اجتماعی، ایجاد مدل درآمدی پایدار است...
4
آبان
0
درسنامه 4: تدوین ارزشهای محوری و مأموریت کسب و کار اجتماعی
مقدمه: هر کسب و کار اجتماعی باید بر اساس مجموعهای از ارزشهای محوری و یک...
1
2